Retourneren

Neem voor een retouraanvraag contact op met onze klantenservice via klantenservice@ekstero.nl en geef daarin wat je order nummer is en welke artikelen je graag wilt terugsturen.

  1. Retour aanmelden

Zodra je je retour hebt aangemeld krijg je van ons een retourlabel toegestuurd. Doe de artikelen het liefst terug in de verzendzak- of doos waarmee wij jouw bestelling hebben verstuurd. Dit zorgt er voor dat we ook het retourproces zo duurzaam mogelijk houden en kunnen wij jouw retour snel verwerken. Plak het retourlabel vervolgens bovenop het pakket.

  1. Retour afgeven bij Post NL-punt of DPD punt

Zodra je pakket compleet is en het retourlabel erop is geplakt kan je het pakket afgeven bij een Post NL-punt of DPD-punt. Bij dit punt ontvang je een track en trace code, waarmee je het geretourneerde pakket kan volgen.

  1. Retour verwerkt & geld terug

Zodra je retour is aangekomen bij ons gaan wij zo snel mogelijk aan de slag om deze te verwerken. Je ontvangt een bericht, zodra je retour is verwerkt. Na de verwerking van jouw retour betalen we je meteen terug.

Je hebt het recht om alles binnen dertig dagen te retourneren, zolang het artikel in de originele staat is. Je mag een besteld artikel uit de verpakking halen, beoordelen en passen. Producten die bijvoorbeeld in de wasmachine zijn gedaan komen niet in aanmerking voor een retour.

Alle producten die je aanschaft via Ekstero hebben wettelijke garantie, sommige artikelen hebben ook een fabrieksgarantie. Mocht een product niet voldoen, dan kijken we altijd naar een toepasselijke oplossing door hetzelfde product nogmaals op te sturen en indien dit product niet meer voorradig is kunnen wij in overleg met jou een vergelijkbaar artikel uitkiezen. Mocht dat ook niet mogelijk zijn dan ontvang je het betaalde bedrag terug op jouw rekening.